Pensioenen | Vernieuwde handleiding werkgeversportaal Bpf HiBiN
11.03.2025 / Werkgeverschap,

Pensioenen | Vernieuwde handleiding werkgeversportaal Bpf HiBiN

Pensioenen | Vernieuwde handleiding werkgeversportaal Bpf HiBiN

Goed nieuws voor werkgevers en medewerkers HR: de handleiding voor het werkgeversportaal van Bpf HiBiN is vernieuwd en biedt nu nog duidelijkere uitleg over het gebruik van het portaal. Dit helpt om gegevens eenvoudig en correct aan te leveren.

Wat kun je met het werkgeversportaal?
Via het portaal kun je:
• Werknemers aanmelden en afmelden
• Salaris- en parttime wijzigingen doorgeven
• Premienota’s en specificaties inzien
• Contact- en gebruikersgegevens beheren

Wat is er vernieuwd?
Heldere stapsgewijze uitleg – van inloggen tot het doorgeven van wijzigingen
Duidelijke instructies voor collectieve loonopgave
Overzichtelijke navigatie – sneller de juiste informatie vinden
Veelgestelde vragen en contactgegevens – direct hulp bij vragen

Wil je zeker weten dat je alle functionaliteiten optimaal benut? Lees dan dit artikel op de website van Bpf HiBiN.

Vragen? 
Het team van Bpf HiBiN zit klaar om te helpen via werkgevers@bpfhibin.nl of telefonisch op 076 - 764 05 48 op werkdagen van 8.30 tot 15.30 uur.

Bron Pagina